2013. január 21., hétfő

Ami erőt ad! A ti leveleitek!

A blog indulása óta nagyon sokan írtatok nekem levelet, arra biztatva, hogy folytassam a blogot, mert segít nektek másképp látni a gyermekeiteket, vagy csak mert kíváncsiak vagytok. Nem is sejtitek milyen sokat jelent ez nekem!

Annyi kétellyel és bizonytalansággal vágtam bele, de ti támogattatok az indulásban! Nincsenek szavaim arra mennyire hálás vagyok Nektek érte. 

Ma, 12 nappal az indulás után több, mint 4700-an láttátok az oldalt, 10 országból!

Nagyon köszönöm nektek, hogy írhatok nektek arról, ami átformálta az egész életem, az egész szellemiségem!

A mai napomat ez az üzenet tette boldoggá:


Szia Zita!
Szeretnék kérdezni Tőled valamit. Indítottam egy blogot én is Meggyógyulhatsz! néven (keletesnyugat.blogspot.com). A rendelőben nálunk volt idő, amikor rengeteg autizmussal élő gyermek szülője jött segítségért. Amit Te, Ti tesztek, arra nem találok szavakat.
Ez gyógyítás! 
Rendszeresen olvasom a fejleményeket, mert rengeteget tanulok belőle, pontosabban a gyakorlatban látom azt, amit elméletben tudok. Hálás köszönet érte. 
Egy következő blogban szeretnék majd erről - mi a gyógyulás, mik a lehetőségek... - írni. 
A Ti példátok annyira szép, hogy szeretnék a blogodra és azon keresztül Rátok hivatkozni.

Szép napot kívánok Nektek:
Péter

 Ezúton szeretném megköszönni Dr. Antal Péter Miklósnak a bátorító szavakat!

Olvasva a blogját, és megismerve a gyógyításról alkotott nézeteit abban biztos vagyok, hogy én hozzá fogok fordulni segítségért, ha szükségem lesz rá!


Nincsenek megjegyzések: